Όλοι μας έχουμε γεννηθεί από το ίδιο υλικό. Ποιος θα είσαι, ποιος θα γίνεις.. Μερικοί γεννιούνται ηγέτες, άλλοι γεννιούνται στην μετριότητα, ζώντας μια συνηθισμένη ζωή. Για κάποιους όμως, η ζωή θα είναι μια διαρκής πάλη, προσφέροντάς τους μηδέν ευκαιρίες..
Κι όμως το... τίποτα μπορεί να δημιουργήσει κάποτε κάτι πολύ.. μεγάλο
Το σχολείο ήταν το μοναδικό μέρος που ο Μηδέν απολάμβανε προσοχής. Εκεί έμαθε σημαντικά πράγματα για τις αξίες, όπως για παράδειγμα, τη δική του αξία στην κοινωνία και πως ήταν απαγορευμένο γι’ αυτόν, να πολλαπλασιάζεται.
Τα παιδιά κάποιες φορές έκαναν τον Μηδέν να νιώθει σαν ένας αριθμός αρκετά μεγαλύτερος. Στην πραγματικότητα όμως, ήθελαν να του δείξουν πως το μηδέν είναι μηδέν, από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις..
Όσο ο Μηδέν μεγάλωνε, ακολουθούσε ένα μοναχικό μονοπάτι. Παρά τον περιορισμένο του αριθμό, αισθανόταν πως είχε κάτι να προσφέρει. Δεν επέτρεπε ποτέ να τον απογοητεύσουν άσχημες καταστάσεις. Δεν ήθελε να μετατραπεί σε έναν αρνητικό αριθμό.
Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Μηδέν ξύπνησε με κακοποιημένο και γεμάτο μώλωπες σώμα. Όμως αυτή τη φορά ήταν διαφορετικά.
Για πρώτη φορά ο Μηδέν αγνόησε τον μικρό του αριθμό. Μία τυχαία συνάντηση, του αλλάζει τη ζωή για πάντα. Συναντά μια γυναίκα Μηδέν.
Μια ολόκληρη ζωή γεμάτη μοναξιά, είχε αρχίζει να ξεθωριάζει στο παρελθόν..
Ο κόσμος γύρω του συνέχιζε χωρίς αυτόν, μα ο Μηδέν αποδεικνύει ότι με αποφασιστικότητα, θάρρος και αγάπη, το τίποτα μπορεί να γίνει πραγματικά κάτι.
Τα νεογέννητα γεννήθηκαν με το σημάδι του απείρου.
Του μεγαλύτερου και του πιο σεβαστού αριθμού που κόσμος είχε δει ποτέ.
Ο Μηδέν τώρα ήξερε πως από το τίποτα, δημιούργησε κάτι πραγματικά υπέροχο.
Το «Zero» του ελληνικής καταγωγής Αυστραλού Christopher Kezelos, έχει προβληθεί σε περισσότερα από 50 φεστιβάλ. Μεταξύ άλλων, έχει βραβευτεί ως «Best Animation» στο LA Shorts Fest και στο Rhode Island International Film Festival και έχει αποσπάσει δύο Χρυσά βραβεία από την Αυστραλιανή Εταιρία Σκηνοθετών.
ΠΗΓΗ: enfo.gr
Κι όμως το... τίποτα μπορεί να δημιουργήσει κάποτε κάτι πολύ.. μεγάλο
Το σχολείο ήταν το μοναδικό μέρος που ο Μηδέν απολάμβανε προσοχής. Εκεί έμαθε σημαντικά πράγματα για τις αξίες, όπως για παράδειγμα, τη δική του αξία στην κοινωνία και πως ήταν απαγορευμένο γι’ αυτόν, να πολλαπλασιάζεται.
Τα παιδιά κάποιες φορές έκαναν τον Μηδέν να νιώθει σαν ένας αριθμός αρκετά μεγαλύτερος. Στην πραγματικότητα όμως, ήθελαν να του δείξουν πως το μηδέν είναι μηδέν, από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις..
Όσο ο Μηδέν μεγάλωνε, ακολουθούσε ένα μοναχικό μονοπάτι. Παρά τον περιορισμένο του αριθμό, αισθανόταν πως είχε κάτι να προσφέρει. Δεν επέτρεπε ποτέ να τον απογοητεύσουν άσχημες καταστάσεις. Δεν ήθελε να μετατραπεί σε έναν αρνητικό αριθμό.
Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Μηδέν ξύπνησε με κακοποιημένο και γεμάτο μώλωπες σώμα. Όμως αυτή τη φορά ήταν διαφορετικά.
Για πρώτη φορά ο Μηδέν αγνόησε τον μικρό του αριθμό. Μία τυχαία συνάντηση, του αλλάζει τη ζωή για πάντα. Συναντά μια γυναίκα Μηδέν.
Μια ολόκληρη ζωή γεμάτη μοναξιά, είχε αρχίζει να ξεθωριάζει στο παρελθόν..
Ο κόσμος γύρω του συνέχιζε χωρίς αυτόν, μα ο Μηδέν αποδεικνύει ότι με αποφασιστικότητα, θάρρος και αγάπη, το τίποτα μπορεί να γίνει πραγματικά κάτι.
Τα νεογέννητα γεννήθηκαν με το σημάδι του απείρου.
Του μεγαλύτερου και του πιο σεβαστού αριθμού που κόσμος είχε δει ποτέ.
Ο Μηδέν τώρα ήξερε πως από το τίποτα, δημιούργησε κάτι πραγματικά υπέροχο.
Το «Zero» του ελληνικής καταγωγής Αυστραλού Christopher Kezelos, έχει προβληθεί σε περισσότερα από 50 φεστιβάλ. Μεταξύ άλλων, έχει βραβευτεί ως «Best Animation» στο LA Shorts Fest και στο Rhode Island International Film Festival και έχει αποσπάσει δύο Χρυσά βραβεία από την Αυστραλιανή Εταιρία Σκηνοθετών.
ΠΗΓΗ: enfo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου